Saturday, December 1, 2012

November: spordiülevaade

Niisiis, kokkuvõte novembrist - sporti sai kokku tehtud vähe, 28h. Põhjuseks kõigepealt eksamisessiooniga seoses haigestumine, ja siis õnnestus mul midagi teha on põlvega - ning kokkuvõttes ei saanudki eriti palju joosta. Aga eks keha ütleb, mis keha teha tahab, ning see kuu oli siis selline puhkus rohkem.. Katsun järgmine kuu paremini!

Tennist sai selle ees sel kuul rohkem mängitud - tänu kahele lisatrennile, mille Amosega ette võtsime. Lisatrennid olid rohkem nagu ka trenni eest, st tunnis kipub paratamatult aeg kaduma loengu alla ning lisaks on meid ikka hirmus palju seal koos, nii et aeg-ajalt peab niisama ootama oma järjekorda. Seega siis 4x trenni (mitte eriti kõrge intensiivsusega) ning 2x omaette praktiseerimist (pigem kõrge intensiivsusega). Korra jõudsin Anthonyga lauatennist harjutama ka (3h), ja see klassifitseerub pigem madala intensiivsusega trenni alla (ikka parem kui läpaka taga istuda!):
7h madala intensiivsusega trenni + 2,5h kõrgema intensiivsusega trenni

Pilates
Jõusaali jõudsin 3 korda, millest 2 korda tegin harjutusi ülakehale ja 1 korra alakehale. Sealhulgas sai rattaga sõidetud 37km. Lisaks võtsin kavasse Pilatese treeningu (1 kord = 30min), mida teen korra nädalas. Pilates + mõnikord peale jooksu kerelihaseid annab kuu peale kokku 4 korda kerelihaste treeningut. Ajaliselt:
Jõusaal 3h (sh 37km ratast) + Pilates 1h

Et midagi peab lisaks kehale mõeldud trennidele ka hingele tegema, siis alustasin joogatundidega kord nädalas. Ma ei jõua ära kiita Youtube võimalusi - täis joogatrennide videod on üks parimaid asju, mis ma sealt leidnud olen! Selline treening annab mu teisipäevasele lõunapausile tohutult palju juurde! Sel kuul jõudsin kokku joogat praktiseerida kolmel korral (kokku 2,5h) - ja vist rohkem nädalasse seda mahutada ei saagi, kuna ma pean ka arvestama, et mu toanaaber ilmselt ei oleks vaimustuses kui ma siin imelikes poosides istuda kavatsen :D. Lisaks sai meelele ette võetud 2 korda Indoneesia rahvustantsude õppimist koos Melaga, kokku umbes 2,5h. Seega:
Jooga 3h + Indoneesia tantsud 2,5h

Ja kõige olulisem - jooks. Nagu juba enne mainitud, sel kuul ei saanud ikka üldse mõistlikus koguses joostud, ise tundsin hirmsasti puudust, kui haigus kallale tuli. Loodetavasti sel kuul läheb ikka paremini! Vastavalt enesetundele tegin ainult ühe pika jooksu - täpselt 10 km ehk 25 ringi, ajaga 1h 20m 14s (kiirus 8,023 min/km või siis 7,48 km/h). Parim oli see, et ei mingit kõndimist! Eelmistel jooksudel olen ikka peale 1h vahepeal paar ringi ka kõndinud, mis on tempo alla tõmmanud.

Ringe tuli kokku 151 (need on vaid joostud ringid) ehk kilomeetrites 60,4km. Seoses põlveprobleemiga tegin ühe korra ka kõndi - 15 ringi ajaga 1h, ning oleksin tegelikult veel kõndinud, aga psühholoogiliselt läks see üritus liiga raskeks. Vaid 400m lõiku 15 korda kõndida oli juba piisavalt õudne, ja ma arvan, et ma enam seda ei tee! Kõndimise alla võiks tegelikult ka panna minu päevase tuuri Anpingis, kui kokku 8h ringi tuiasin - aga mul ei ole õrna aimugi kui palju ma täpselt läbisin, nii et las see jääda.

Kokku joostud aeg sel kuul oli siis 7h 56min, ja kui arvestada ka seda ühte korda kõndimist, siis 8h 56min. Tempo vaid joostes 7,6km/h (7,88 min/km) ning kui kõnd ka sisse arvestada, siis 7,4 km/h (8,07 min/km). Ehk:
Jooks 7h 56min (7,6 km/h)
Kõnd 1h (6 km/h)

Kuu lõpus selgus, et 12. detsembril korraldatakse siin jooksuvõistlus tudengitele - ürituse nimi on "Marathon event"! Kahjuks on asi maratonist kaugel (siin ei jaksaks mitte keegi sellist distantsi joosta), isegi 10km pikkust rada ei ole (need oli minu pöörased lootused ilmselgelt) - meestele on distants 6km ning naistele 4km. Maraton missugune! Ja nüüd tuleb parim osa - üritus tehakse kolmapäeva hommikul, täpselt 5.30. Ehk et kõik need, kes on harjunud õhtuti jooksma, peavad nüüd välja mõtlema plaani B, kuidas end paaril hommikul üles peksta, et välja silkama minna.. Osalejatele pakutakse tasuta hommikusööki. Hurraa!

Ning minu GMBA kursus kommenteeris üritust nii, et "well, Liisi is our best shot", "we are going to cheer you there!" (see oli enne kui selgus, et asi algab 5.30), ning "jia you Liisi!"




No comments:

Post a Comment