Monday, September 3, 2012

Poolteist päeva

Juba homme stardib mu lennuk. Täpsemalt siis 13.25 Tallinna lennujaamast, esimene vahepeatus Moskva. Kohver hakkab juba ka täis saama.. Või noh, hakkaks täis saama siis, kui ma end kokku võtaksin ja kõik need asjad, mis mu mõtteis aeg-ajalt mõlguvad, ka lõpuks sinna ära pakiksin. Teki ja padja näiteks, sealses ühikas mulle selliseid mugavusi nende poolt kahjuks ei anta. Üldse läks hästi, et ma sain nende poolt madratsi (jah, olgu, selle nimetus oli küll thin mattress, mis Aasia kogemustega inimesed ajab kohe naerma - neil olevat ju niigi hirmus kõvad voodid! Aga ikkagi on see parem kui mitte midagi. Ning kui ülikooli kodulehte uskuda, siis peaksid kõik, v.a. välistudengid, oma madratsi sinna ise kaasa võtma) lisaks voodiraamile, lauale, toolile ja kapile. Köögi osas on olemas kitchenette (mis kõlab peaaegu köögi moodi, olles siiski selle kolm korda pisemates mõõtudes väikeõde), kuid seda on terve ühika peale vaid üks eksemplar. Ja teades nende majade kõrgusi.. Tundub, et mind ootab ees palju väljas söömist.

Laupäeval võttis minuga lõpuks ühendust ka minu buddy, ehk study partner nagu ta ise end nimetas. Kohaliku ülikooli koordinaatori jutu järgi, oleks ta võinud teha seda ka juba varem, mulle kirjutati igal juhul 20. juuli kandis, et "soon your buddy/buddies will contact you". Sellest pole ma endiselt aru saanud, kas minu muresid hakkab kuulama (ja ehk ka lahendada aitama) üks kohalik tudeng või kaks. Kohati on vastukäivat infot.. Aga igal juhul sain ma ühenduse Li Yu-Han'ga, kes ise palub end kutsuda oma inglise nimega Sally Li. Tema meiliaadressiga sai muidugi ka nalja, selleks oli yuhan1121@..., mis eestipäraselt hääldades kõlab nagu Juhan :).

Tegemist on aga väga abivalmi neiuga, ma kohe pommitasin teda oma küsimustega ilma kohta (terve augustikuu, kui ma sealset ilmaennustust vaatasin, tundus mulle, et ainult sajab. Sademete hulk oli väga suur, oluliselt kõrgemal tasemel, kui meil Eestis igapäevaselt, ning tihti oli pilve kujutise juures näha ka välgunooli.. Ehk siis äike, palavus ja meeletu vihm. Milline unelmate kliima! Sally rahustas mind aga maha, ütles, et praegu on hirmus palav ja vihma sajab harva. Kui taaskord ilmaennustuste portaali avasin, siis oli tulemus tõesti juba lootustandev - palju päikest, kraadid ulatusid 34-ni. Lõpuks ometi suvi! Kuigi eks seal on ilmselt kõvasti niiskem kui see, millega meie siin harjunud oleme.Tungivalt soovitati mul kaasa vedada päikesekaitse - Eestis pole ma sellist asja kunagi kasutanud! Nii et nüüd ongi dilemma, kas võtta kaasa kodus leiduv SPF 10 või pigem 25. Tuleb vist emaga konsulteerida.

Sally lisas kirja lõpus, et me võiksime ka Facebookis sõbrad olla, kui ma seda soovin, ning et otsigu aga mina teda üles, kasutajanimi "Sally Li". Kas te kujutate ette, kui mitu Sally Li'd on Facebookis?! Ning  eriti tore oli asja juures see, et mitu Sally Li'd näitab oma personaalse info all vaid seda, et tegemist on naissoost isendiga! Mitte mingit viidet meiliaadressile, kodulinnale, ülikoolile vms. Ma lõpuks vastasin talle, et olgu ta nii kena, ja otsigu üles Liisi Ruul'i kasutaja - mida tõenäoliselt on terve Facebooki peale vaid üksainus :).

Tundub, et ka Eesti kliima näitab täna oma helgemat külge - päike paistab ning mul polegi enam erilist tahtmist sees istuda. Vist on vaja ikka raamatukokku jalutada, et viimased teavikud tagastada enne reisile minekut.. Ja siis tulla ja üritada lõpetada oma pakkimine.

Poolteist päeva on veel jäänud! Ja ma olengi teel!! :)

No comments:

Post a Comment